OBAVIJEST – Javno savjetovanje – usluga odvoza komunalnog otpada
Poštovani korisnici usluge skupljanja komunalnog otpada,
Na sljedećem linku možete pronaći obavijest o provedbi javnog savjetovanja za prijedlog cjenika javne usluge skupljanja komunalnog otpada na području grada Otoka, kao i analize predloženih cijena i obrazac putem kojeg možete uputiti svoje primjedbe i prijedloge.
Javno savjetovanje je započeto 29.9.2023. i traje do 31.10.2023.
http://vranjevo.hr/wp-content/uploads/2023/09/Javno-savjetovanje-prijedlog-cjenika-javne-usluge-sakupljanja-komunalnog-otpada-na-području-grada-Otoka.pdf

OBAVIJEST- U tijeku je postupak donošenja Pravilnika o sistematizaciji radnih mjesta i opisu poslova, kao i Postupovnik o provjeri je li radnik pod utjecajem alkohola ili drugih sredstava ovisnosti.
Na sljedećem linku možete pregledati prijedlog pravilnika o sistematizaciji i postupovnik:
http://vranjevo.hr/wp-content/uploads/2023/07/Postupovnik-provjera-alkohol-i-ovisnost-2023.pdf
http://vranjevo.hr/wp-content/uploads/2023/07/Pravilnik-o-sistematizaciji-i-popisu-radnih-mjesta.pdf

VAŽNO – Prijedlog pravilnika o radu – Vranjevo d.o.o.
Na sljedećem linku možete pregledati prijedlog Pravilnika o radu. http://vranjevo.hr/wp-content/uploads/2023/06/Pravilnik-o-radu-Vranjevo-d.-o.-o.-2023.pdf
—————————————————
Prema članku 77. stavak 3. Zakona o gospodarenju otpadom, davatelj usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada dužan je provesti javno savjetovanje novog cjenika.
U prilogu su dani:
Prijedlog cjenika javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada s predviđenom primjenom od 01.05.2022. za područje Grada Otoka (cjenik + obrazloženje):
http://vranjevo.hr/wp-content/uploads/2022/03/Prijedlog-cjenika-varijabilnog-iznosa-usluga-prikupljanja-miješanog-komunalnog-otpada.pdf
Analiza troška – varijabilni iznos
http://vranjevo.hr/wp-content/uploads/2022/03/Analiza-troška-varijabilni-iznos.pdf
Javno savjetovanje otvoreno je 30 dana počevši od dana objave 10.03.2022. godine, a primjedbe se primaju na e-mail vranjevo@net.hr.